kerinduan adalah hak milik setiap insan...


Gambar Hiasan Semata-mata

abaikn tajuk post ini haha.siyesly aku x taw nk ltak ape title die..arini aku just nk bkongsi perkara2 yg aku plg rindui stelah lame(xdela lame sgt pon)dok kt ireland nih...mmg ade a few things yg nmpak cm remeh temeh tp sbnrnye mmg mmainkn peranan penting dlm idup aku selame ni,cuma aku je yg x sdar..haish.....

1) mestila family aku.hoho <3
2)ol frens-sume membe2 aku yg dh bsepah kt atas muka bumi nih...hola brotha!!!!!
3)milo + susu pekat-dh bzaman rasenye aku x minum milo dn ketiadaan susu pekat di tesco mnambahkn kesayuan d hati.haha
4)nasik lemak cik timah donat-aku x taw spe name makcik yg jual nasik lmak tuh tp aku knal dgn cik timah donat..so lbey kurang la 2
5)lepak di mapley-kpd org2 Nepal n Bangla yg jobless moh la ramai2 turun ireland bukak mapley..aku dh xde duit nk makan kebab pak arab nih T_T
6)Mid Valley-tempat plg kerap dikunjungi ketika remaja :)
7)karaoke jamban-hanya dgn sringgit dh bole bantai 1 lagu..

wahh nostalgia sunggoh entry kali ni..haha.apa plak yg anda rindukn?

7 comments:

  Liyana

November 21, 2008 at 10:49 AM

kepada hatim, aku rase ko plg banyak post kat blog nih..ko homesick ea? aish...

dulu aku selalu rindu nasi briyani, nasi lemak, roti canai, teh tarik, roti telur,roti tisu, roti bom, roti pisang,roti kaya,murtabak, taufufah. pastu aku tetiba rindu cendol letak pulut campur kacang merah. aku juga rindu klcc, aku rindu LRT (sini sah2 xde) aku rindu family jugak!

aku nak puding caramel ngan puding roti, kari ayam..kari ayam yg real gune daun kari. ak xmo makan bakso lagi!

hmm perlukah senaraikan suma?

weh..jgn homesick ;))

  hatim AR

November 21, 2008 at 2:25 PM

aku x homesickpon..just bosan mengadap assignment yg x siap nih.huhu.owh lupe plak aku rindu rojak+cendol mamak kt simpang umah aku.haha..aik LRT pon rindu gak,aku bsyukur giler dh xyah naik tin sardin bgerak tuh :D

  M Iqbal AG

November 21, 2008 at 2:56 PM

rindukan rumah.
sindrome kawan2 aku selepas 2 3 bulan kat overces.
bukan kat dublin saja. merata2.

bersabar je la. hoh ohoho
dan yg paling jauh dengan kita, adalah masa lalu.

  hatim AR

November 21, 2008 at 3:06 PM

aku maukan milo!!!!hahahaha

  Liyana

November 21, 2008 at 6:22 PM

blila milo 3 in one..

  hatim AR

November 22, 2008 at 7:07 AM

milo 3 in 1 xde kt cni..yg dlm tin harge die 8 euro..huhu aku x mampu

  sliparjepunkecik

November 23, 2008 at 1:47 PM

tin sadin begerak?? wakakaka.. tin sadin tuh la yg banyak bejase anta ko balik skolah dulu.. hahaha...