repekan seorang emo...


mmg x dinafikn sejak exam nk dekat nih terasa emo plak tetibe.+ ASSignment yg x abes2 n lecture yg melambak nk stadi mmg membuatkn aku stress.ntahla mayb sbb cuaca yg sejuk n suram mnambahkn ke-gloomy-an aku.skang ni serba x kene je tula rase cm nk marah org je,dh ala-ala pms plak.haish.so kpd org2 sekeliling aku yg terase perubahan diri aku yg sopan santun tp tibe2 bertukar monster aku nk mintak maap la.aku just xde mood utk wt sume bende skang nih.. kalo x puas hati sgt tempeleng je aku time aku tgh tido,pas2 lari cepat2 menyorok blakang pintu sbb kalo aku yg tempeleng korang mmg x berak seminggu la jawabnye.(tgk aku dh start mengarut). dan jugak kpd senior2 yg susah payah wat usrah tp aku x dtg tuh pon aku mintak maap la jugak.i need some space man...aku x suke org pakse2 aku wt something lbey2 lagi dlm keadaan aku yg hampir separuh mereng skarang nih,aku respek sume org n sgt btrima kasih kt korang yg amek berat pasal aku,insya Allah kalo pale otak aku dh tak serabut aku akan rajin ke usrah balik. n lastly kpd sume membe2 aku yg sentiasa support aku x kire mase, classmate aku(haizie,nad etc),ally,elle,ida,fatin n sesiapa saja yg ter-ambik ati dgn lawak kasar aku sepanjang waktu emo yg dahsyat ini..pon aku nk mintak maap gak.doakn aku selamat dan x mereng lagi.hahahaha owh lupe plak,doakn aku pass xam ok!luv y'all

8 comments:

  Ai-Gie

November 19, 2008 at 8:17 AM

relaks bro.. aku dah 2 tahun kenal ko. so dont wory la. anyone got their up and down. aku pon ngah down jgak. tapi tak tertunjuk je. ha3.

  hatim AR

November 19, 2008 at 8:23 AM

aku mmg btol2 hampir mereng but then im wearing this 'happy' mask all d time so i cant really blame ppl for not understanding me.i just need time alone n sort things out.sbb skang ni mmg dh messed up giler idup aku.haha.tp aku syg korang sume(bwekk poyo giler)

  iSMan

November 19, 2008 at 9:45 AM

salam hatim..
rilek la..semua org pun tgh exam...org yg bijak ialah orang yg dpt menahan kemarahannya and mampu tersenyum ketika sedang marah..dont make one thing become too serious..mmg betol kate ko environment kat sini mmg wat kite down kdng2..especially time aku baru2 sampai irelnd..lame2 dah adapt..insyaAllah ko leh nyer..aku teringat kate2 seorang brother kat manchester, kite berada di negara bukan just stdy je but kite try berusaha utk meng"improve"kan diri kita dari semasa ke semasa..teringat isi ISK..mmbina individu muslim..kuatkan semangat!!..semoga Allah memberkati usaha kita semua...wallahualam..

  hatim AR

November 19, 2008 at 10:08 AM

yep im trying..im trying hard.but d problem is i always smile n never cry. pretend dat evrythng is ok when they r not.tp i cn handle it,dh biase dh dugaan2 cmni its just dat dis is d 1st time i share it wif public.haha mencapub giler:)niway thanks for ur concern!

  Unknown

November 20, 2008 at 8:32 AM

salam..just a pinch of idea of sorting out problems..any problem i supposed...
back to the basic...
1..knowing what is your actual problem
if bnyk sgt..then list down..n sort things out one by one..it really slow but it works..
2..remember HIM a lot and at all time... "Those who believe, and whose hearts find satisfaction in the remembrance of Allah: For without doubt in the remembrance of God do hearts find satisfaction
ar ra'd verse 28
melayunya
Orang-orang yang beriman dan hati mereka menjadi tenang dengan mengingati Allah. Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah hati menjadi tenang." (Ar-Ra'd: 28) ...

thats is core of things..
He knows most

  Anonymous

November 23, 2008 at 8:48 AM

nak denga cite tak?

aku rase bersyukur gile pasal masuk ucd. Untuk pengetahuan ko, ucd ialah university yg sangat baik. dek kerana kebaikannya itu, klu ko mintak nk fail pn, insyaAllah sampai ko melutut merayu2 kat dean medicine pn die pikir 2 3 kali nk bagi ko fail ke tidak...betooolll...

sebb, dulu2 mase aku 1st year pn, terase byk gile nk kene stadi. dah la banyak kene stadi, aku plak otak lembab nk paham ajaran2 sume, lagi la menambah kebengapan aku nk memahami ilmu medic nih. mmg rase exam kompom fail ah. alih2 kuar result, aik, E(C) - utk salah satu subjek. Apehal tetibe C dalam kurungan tuh? ooowh, itulah compensate namenye. in fact aku dah fail pn, tp (aku rasela kan) pasal aku pegi tutorial, so uni bagi aku lulus gak...mangaih...baik beno...

tak cukup lagi tuh, kite tengok plak ke'jahat'an uni lain. lester contohnya. threshold lulus die adalah bergantung pada batch. klu ko dah memang bijak 10 kali lebih dari best student ko kat skolah dulu pn, tp sistem kat uni tuh buleh jugak mengdownkan ngko. apsal? pasal sistem die, lagi rajin + pandai dak2 batch ko, lagi tinggi average die, so lagi tinggi le threshold lulus die. dengan itu, ade la sorang member ni, dulu best student kat skolah die, dah pn kene tendang kat uni tuh, padahal sebengap2 aku ni elok je tesadai kat ucd...alanglah indahnya UCD!

JOM MASUK UCD!

  Monza

November 25, 2008 at 6:06 AM

hoi hoi bro!
chill la bro...
kalo tension tu, layan ar HOT! mag! haahahha
aku tau ko kalo emo memg x hingat dunia ar... kalo bole nak lempang jer sesape on d way ko, termasuk la makcik indon 'nasik, nak' tu...
wakakaka!
nways, juz do watever u have to do... 4get all the shits in ur head n jgn lupe yg ko tu jambu Irene... wakakaka!
gud luck 4 d exam, dude!

  Anonymous

November 25, 2008 at 8:02 AM

This comment has been removed by a blog administrator.